Sunday, May 6, 2007

اعتذار


الموضوع ده طلب من واحده صاحبتي وكان لازم انفذهولها هو اعتذار لأنسان هي بتحبه اوووووووووووووووووووي 00هي اتسببت في زعله وهي عارفه انها غلطانه علشان كده كان لازم تعتذر قدام اكتر عدد من الناس ولو كان في امكانها انها تعمل اكتر من كده كانت عملت المهم انها بتعتذرله 0000اكيد دلوقتي عايزين تعرفوا هي بتعتذرله عن ايه ؟

هاقولكم : هو من يومين كده اللي هو يوم الجمعه يعني كان الذ يوم في حياتها معاه كانوا بيتكلموا لغايه الفجر وقالتله وحشتني وقالها وحشتيني وقالتله بحبك انت0000

my baby........

قالها الكلمه دي بتعمل فيا حاجات غريبه فرحت اووووووووووووي لأنها بتفرحه وكانت بتضحك لأنها عارفه انها بالكلمه دي بتعمل فيه حاجات كتيييييييييييير ففضلت تقولهاله كتييييييييير واليوم مر كويس اوووووي كان يوم رائع وهو بعتلها حاجات كده كانت جميله موووووووووت بس موتتها من الكسوف 000الله ايه اليوم الجميل ده 00000000

بعدها بيوم يوم السبت كانت هي اون لاين وهي كانت مستنياه وكانت بتخلص شغل 000دخل فكانت عايزه تهزر معاه وترخم فبدل ماتقوله ازيك وكده قالتله كنت فين كل ده قالها كنت هناك كانت بتضحك اووووووي مع نفسها بس قالتله ها ها ها بايخه 00شويه وحست انه مش هو اللي بيكلمها خافت الميل بتاعه يكون اتسرق فاتكلمت بطريقه وحشه وشكلها كده بهدلت الدنيا لأن شكلها اتكلمت كده مع حد هو بيحبه او معاه هو شخصيا يعني زعلته وزعلت حد هو بيحبه 00زعلت من نفسها جدا وقالت لازم اعتذر اعتذرت للي كانت بتكلمه بس تقريبا هو مكنش راضي يرد وده من حقه الموقف بايخ اوووووووووي او انه كان خرج اصلا 00هي مش عارفه تعمل ايه بس بجد هي بتقولي ان الموقف ده مكنتش تقصده

هي بس عايزه تقدم الأعتذار ده للأنسان اللي هي بتحبه


" بص ياحبيبي والله انا مكنتش اقصد اللي حصل ده انا كنت فاكره الميل بتاعك اتسرق فأضطريت اتكلم كده وبعدين انا عمري ما هاتكلم مع حد انت بتحبه اوقريب منك بطريقه وحشه هو مش اللي يضايقك يضايقني انا بس كنت فاكره الميل اتسرق وبعدين يابيبي والله مكنش قصدي انا بعتذر اهه وبقول انا اسفه بص يابيبي انا عارفه انك مش عايز تتكلم معايا تاني وانا بجد هاريحك مني هاترتاح من غيري اكييييييييييييييد بس برضوا لازم تعرف ان الموقف ده غير مقصود سلالالالالالالالام ياحبيبي "00000

الحمد لله عملت اللي عليا يارب صاحبتي تتبسط بقي اهه انا وفيت بوعدي قشطاااااااااااااااااااااات


عايزه اعرف رأيكم في الموضوع ده وايه اللي البنت ممكن تعمله تاني 000000


أمضاء :


أنا 0

No comments: