Tuesday, May 1, 2007

سيب الحب لناسه


راجع دلوقتي 00طب بعد أيه ؟00وليه ؟ عايز مني أيه ؟ !!!000دلوقتي أفتكرتني بعد ما أنا أبتديت أنساك راجع تقولي بحبك 00طب كنت فين لما كنت أنا اللي بقولك بحبك ده أنا كنت بتمني أسمعها منك ولو مره واحده وكنت تحت اديك كانت عنيا في عنيك وكنت بعيييييييييد عني ده انت ياما أستهونت بمشاعري000جاي دلوقتي بعد ما أبتديت أعرف أعيش عايزني أمووووووووت0

أنت أيه مش حاسس كسرت فيا ايه ؟!!0000

أنا كنت بحبك وكنت بقولهالك بأنفاسي وكنت كتير بقولهالك ومكنتش بترد عليا أو ترد وتقول أفكر00ياااااه ده انت ياما جرحتني ونزلت دموع عنيا اللي ياما كانت بتجرح قلبي جاي بعد الوقت ما فات تقولي نرجع وبتقولي بحبك هههههههههه سامحني دي ابتسامه سخريه بس مش منك من زمن بيخلينا مانعرفش قيمه حاجات كتيييييييييييير غير لما بتروح مننا 000معقوله انت ترجع تاني ؟ أنا كنت بكذب نفسي وأقول مش ممكن !!00بس صحيح مبقاش في حاجه مستحيله00000

هو بيرد : " أنا عايزك وبحبك 000ياريت نرجع تاني أرجوك أنا بموووووووووت من غيرك 00أنا عرفت قيمتك وبندم عليك أرجعلي لو لسه بتحبني 00أنا عارف أنك بتحبني وأنك طيب وهاتسمحني وبتحبني 00" 0

أنا : " يااااااااااااااااااااااااااااه لسه زي ما أنت ما تغيرتش !!!00مغرور وواثق في نفسك زياده عن اللزوم وبتستهون بمشاعر الناس !!00

هههههههه جاي بعد ايه راجع دلوقتي تقولي نرجع اسف أحنا مشينا في طريق أتجاه واحد اللي يروح فيه مابيرجعش , وبتقول بتموووووت طب ماتموت ما انا مت قبلك بس خلالالالالالالاص أبتديت أعرف أعيش 00وكمان عرفت قيمتي بس ياخساره الأنسان اللي انت عرفت قيمته ماااااااات وأتولد غيره أنسان جديد مش هاتعرف تتعامل معاه0

وكمان بتندم عليا 00بعد ايه بعد ما كنت بترمي في حضنك وبتصدني00بعد ما كنت بحبك وبقولهالك دايما وأنت ولا بتحسسني بها 0

ولما انت عارف اني طيب وهاسامحك كنت بتبعد عني ليه؟00ولا هو الطيب في الزمن ده مالهوش مكان ولازم ينضحك عليه وبعدين الطيبه والمسامحه لها حدود مش في كل حاجه وسامحني انت جرحتني جرح الأطبه احتاروا فيه وكانوا بيتعجبوا ازاي أنا مستحمل00

وبعدين أنا صحيح ممكن أكون لسه بحبك بس حبي لك مايشفعش لك عندي أنا بحبك بس خلالالالالالالاص مش عايزاك الحب بينا خلالالالاص بيروح 00الحب مش طريقك وانت مش أده الحب له ناسه اللي بيعرفوا ازاي يتعاملوا معاه انصحك 00عيش بس عيش بعيييييييد عن قلبك00الحب ياعزيزي له ناسه 0

ها ها ها ها ها 000أنت تاني معقول ؟ وراجع دلوقتي ؟ طب ليه ؟ وعلشان ايه ؟

أسمحلي انا لازم أقوم عندي معاد فرصه سعيده اني قابلتك ربنا يوفقك سلالالالالالالالالالالام


ده حوار بين اتنين واحد منهم كان بيحب التاني والتاني كان جاحد بيستهون بمشاعره ولما سابوا بعض التاني الجاحد عرف قيمه اللي كان بيحبه بس بعد ايه بعد ما اللي بيحبه فااااق ورجع للحياه من تاني 000سبحان الله عجبت لك يازمن 00سلالالامم أشوفك امس ياكبير

No comments: