Tuesday, May 29, 2007

بدون ترتيب00


عمرك فكرت تتكلم كده او تفكر في اي حاجه تيجي في بالك من غير تحضير وتخليها كده زي ماتيجي تيجي أيا كان اللي هاتتكلم فيه او ايا كان اللي هاتفكر فيه ولا بتخاف من كلامك ومن أفكارك 000يااااااااه تصدق فعلا المعليه صعبه اوووووووووي انك تكون تلقائي وبطبيعتك أو تقدر تقول عليها السهل الصعب 00انا ساعات كتير بتمني ارجع طفله الحياه في فتره الطفوله بسيطه وحلوه اووووووي هي دي المرحله اللي بتلمس فيها كل شئ بدون تفكير وبدون خوف ياااااااااااااه كنت بتبتسم وبتعيط وكل ده بدون وعي للحياه اللي جايه واللي هاتعيشها كنت طفل برئ كل حركه منك كانت انجاز وكل ابتسامه منك كانت اكتشاف يااااااااااااه انا بجد عايزه ارجع طفله 00بس تعرف اللي احلي من كده ايه ؟؟؟؟

عايز تعرف !!!!000000000000000

الأحلي انك تكون طفل من جواك وانت كبير يعني تبقي في رقه وحنان الطفل وبرائته والأجمل وده بالنسبه للبنت بالذات انها تحب راجل يكون هو ابنها وحبيبها وابوها واخوها والدنيا كلها تخيل لو هي حبته وكان ابن في سنها ياه دي هاتدلعه وهاتهنيه وتخليه اسعد راجل في الدنيا كلها 0

مش عارفه بس هو ده اللي جه في بالي افكر فيه دلوقتي 00ياتري انت كمان بتفكر في ايه دلوقتي او عايز تتكلم في ايه ؟؟؟

طب اسيبك بقي تقرر واكيد هاتقولي صح 0000

سلام واشوفك امس


أمضاء :


أنا 000000000000000000

No comments: