Saturday, May 12, 2007

حنظله000000




ياااااااااااااااااه اول مره شوفته فيها كنت فاكراه رسمه عاديه وكمان مكنتش اعرف ان له اسم انما لما عرفته حبيته اووووووي واكيد انت كمان لما تعرفه وتعرف مين اللي فتحله باب الحياه ولما تعرف ايه الدور اللي قام به واللي لسه بيقوم به هاتحبه اووووي00أنا ياسيدي بتكلم عن حنظله الشخصيه الكاريكتوريه اللي صنعها ناجي العلي الرسام الفلسطيني الرائع00انا لما قريت عنها حبيتها اووووي


هو طفل عنده 10سنين او هو عمره كده ومش هايكبر عن كده اسمه حنظله من المراره اللي بيعانيها كل طفل عربي وهو بيقول عن نفسه انه مش فلسطيني بيقول انه عربي وبس هو عربي ومش عايز اي جنسيه غير كده حنظله ده شخصيه رائعه ومعبره وانا حبيتها اوووووووي وهزتني كمان اووووووووووويلانه بيعبر عن كل طفل عربي ولأنه خلد شخصيه ناجي العلي بعد موته ياااااااااااااااااه وكمان حنظله معترض دايما ع الوضع العربي وعلي كل اللي ممكن يوجعني ويوجعك بجد انت هاتحبه زي ما انا حبيته ياريت تدخل ع الموقع ده وتشوف حنظله زوره ولو لمره واحده بس اتعرف عليه






ميرسي ياعسل انك استحملتني وانك هاتتعرف علي حنظله هو اكيييييييد مشتاق انه يتعرف عليك سلالالالالالالالالالالام اشوفك امس




أمضاء :




أنا 000

No comments: