Monday, April 16, 2007

t5'aref


كل واحد فينا له جنب كده مع نفسه محدش يعرفه وهو مش بيحاول يظهره قدام الناس 00يمكن خجل ويمكن لأنه سر ويمكن من كتر ما الجانب ده سيئ مش بيحاول يظهره وبيفضل منور النور وهو مع نفسه ويطفي النور لو معاه حد 00عمرك حسيت أنك بشخصيتين , شخصيه بتعيشها مع الناس وشخصيه تانيه العكس تماما انت الوحيد اللي عارفها 00ياتري أنت كده ولا أنت شخصيه واحده مع نفسك ومع الناس !!!!00000

بس عايز رأيي أعتقد أن في زمنا ده مفيش حد بيعيش بشخصيه واحده مع نفسه ومع الناس كله أول ما بيخرج من البيت بيركن شخصيته الحقيقيه علي جنب ويلبس الشخصيه الظاهره قدام الناس 000

أنا مقصدش هنا أنك بتمثل لاء أو يعني أنك بوشين لاء برضوا أنت لو فهمت كده يبقي أنت لسه مش مركزمعايا يامعلم 00أنا أقصد أنك ممكن تكون من جواك أنسان واللي ظاهر للناس حاجه تانيه خاااااااااااالص000حاضر هاوضح أكتر 00أقصد أنك ممكن تكون رومانسي مووووت وبتسمع أغاني كلاسيك وعبد الحليم حافظ وأم كلثوم أو فنان وبتحب كل أنواع الفنون لكن اللي ظاهر للناس أنك شديد وقاسي وجرئ ومش رومانسي بالمره وبتحب حاجات تانيه خااااااااااااااالص ممكت تديلهم مدلول انك عنيف ومينفعش التعامل معاك وانك جرئ مع انك بتتكسف من خيالك 000بس عايزه أقول حاجه أنا عن نفسي بشوف أن ده مش غلط أن الظاهر عنك يبقي شئ وحقيقتك تبقي شئ تاني خااااااالص00

بس طبعا ده مش في كل الأوقات 00عارف ليه ؟ لأن في أنسان واحد بس هو اللي يستحق أنك تكون معاه بشخصيتك الأساسيه البيور اللي محدش يعرفها والشخص ده هو حبيبك أيوه هو الوحيد اللي يستحق ده ولا أنت أيه رأيك ؟؟؟!000


أمضاء :


انا

No comments: