Tuesday, April 17, 2007

أفتكاساااااااااااااااااااااااااااااات


عايزه أتكلم معاك شويه ممكن 0000ولا مش ممكن ؟

المهم أنه في مواضيع كتيييييييييير محيراني وعايزه أفضفض معاك يمكن نلا قيلها حل أنا وانت بدل ما أنا عماله اجيب وأودي وبرضوا مش لاقيه تفسير ومش لاقيه حل 00

حاضر حاضر هافسر انا عارفه انك توهت مني , أصل ياسيدي أنا كنت بتكلم مع واحده صاحبتي في موضوع يخصها هي والأنسان اللي هي مرتبطه به وعلي الرغم من أنها بتحبه جدا وهو كمان بس هي امبارح أكتشفت أنه أبتدي يهرب منها 00مش قصدي يبعد بس كان في البدايه بيقولها هاخطبك وبتاع وكده أنما دلوقتي بيقولها أنا مش عارف لحكايتنا نهايه 00هو كل اللي بيحصل ده له أسبابه بصراحه هي البنت ذكيه مووووووووت بس ذكائها وقعها في حاجات كتير غلط وهي كانت فاكره انها بأفعالها بتحميه وبتخاف علي مشاعره انما الأيام اثبتتلها العكس وبقيت في عنيه خاينه وقدام اهله والناس انها خاينه رغم انها مش كده خااااااااالص وبتمووت فيه وياما ضحت علشانه

أنما زماااااااااان كان بيقولها أنا عارف نهايه حكايتنا أيه : نهايتها خطوبه وجواز وكده يعني أنما دلوقتي بيقولها 00أنا مش عارف حكايتنا دي نهايتها ايه قالتله خلاص لما تعرف تبقي تقولي قالها وهو انا هاعرف لوحدي أمال مين اللي هايكتب النهايه معايا مش أنتي 00وتخيل انه بيقولها انه مش هايقدر يخطبها لأنها خلت منظره قدام اهله وقدام اصحابه والناس مش اوووووووي وهو مش هايقدر يتحدي كل دول ههههههههه مش دي حاجه تموت من الضحك 0000لا وايه في نفس الوقت بيقولها أنا مقدرش استغني عنك واوعي تفتكري انك ممكن تكوني لغيري ولو ده حصل هابوظلك اي جوازه ههههههههه كلام أهبل صح لا وايه بيقولها انها لو اتجوزت او هو اتجوز هايفضلوا مع بعض برضوا 000!!!!!0000لقيتها بقي امبارح بتقولي تعرفي يابت انا اكتشفت فيه حاجات كتييييييييير انا مكنتش شايفاها قبل كده لما كنت قريبه منه لما بعدت شوفت وعرفت فيه عيوب كتير وعقلي ابتدي يفهم وقالتلي انها لما لقيته هو اللي مش بيطلب انه يخطبها ويقطع الشك باليقين قدام الناس وقدام نفسه وكمان ده حق الحب عليه قالتلي ومقالش فطلبت هي فقالها اعذار وكده يعني فقالتلي حقيقه خوفتني وفوقتني في نفس الوقت وانا بجد بقيت مؤمنه بها 00عايز تعرفها من عنيا

" ان اللي تطلب منه حاجه هو كان مبينلك انه عايزها ولما انت تطلبها منه ويقولك اعذار ايا كانت او تبريرات هو كده اصلا مكنش عايزها من البدايه وكان بيجمل الرفض بمبررات عبيطه وهابله "

الصراحه انا اقتنعت يعني هو كان عايز يخطبها ودلوقتي مش عايز لأن شكله وحش ههههههه هو الحب فيه شكله وحش وشكله حلو اللي عايز حاجه بيعملها واللي بيحب بيتحدي الدنيا علشان حبه مش اهله واصحابه هما الأهم عنده من حياته اللي نفسه فيها ده اذا كانت هي اللي في نفسه أصلا0

وبعدين اصلا البنت والله بتحبه وبتموووت فيه وياما ضحيت علشانه كتييييير واتحديت الدنيا علشانه وغامرت كتيييييييير بسمعتها علشانه انما هو الرد علي عشره سنين والرد علي حبها ليه انه مبقاش عارف ايه نهايه قصته معاها ههههههههه 000

انت ايه رأيك في الحكايه دي البنت عندها حق ولا لاء انا عن نفسي معاها مش علشان صاحبتي لا لأني عارفه الموضوع كويس اوووي وعارفاها وعارفاه هو كمان 000

ياريت أعرف رأيك؟؟00000


امضاء :

أنا

3 comments:

memoz_nemoz said...

مستنيه تعليقاتكوا علي الموضوع ده ياشباب لأنه محيرني اوووووووووي

joker said...

aslam 3laykom, hoa elwld tb3an 3'ltan w3kabo 3nd rbna 3shan byl3b bbnat enas bs rbna msh hysebo, momken ttradelo f2o7'to 2w bnt 3mo 2w 7ta mrato!!!! ana shayef en elbnt kman 3'ltana l2naha bt3'amer bsom3etha 3shan walad wala hoa gozha wala 7'atebha wala 2a7'oha.. hya shayfa enha kda mo7'lesa leeeh, da 3'alat tb3n. elbnt tool ma mafesh 2ertbat rasmy 2hm 7aga bnsbalha som3etha wkarametha, lw da7et b7aga mn dool 3shan wa7ed yb2a sorry, momkn tda7y b2y 7aga tanya wde mtnf3sh tkon zoga sal7a!! da ra2yee..

memoz_nemoz said...

جوكر بعد اللي انت قولته مفيش كلام يتقال بجد عندك حق الله ينور