Tuesday, April 17, 2007

أنا عايز أكون


أنا عايز أكون 00000

أنا عايز أكون حتي لو قالوا عليا مجنون

أنا عايز أكون 000000

حتي لو قالوا أن السواد مالي الكون

حتي لو قالوا الواد ده مش ممكن لبلدنا يصون

ده عيل بايظ وكل شئ عليه بيهون

حتي لو قالوا ده أنسان سطحي وبكل جديد مفتون

انا عايز أكون 0000000

ولو قالوا عليا مجنون

أنا عايز أكون 0000000

وأثبت ذاتي وأبني حياتي

أنا جوايا قوه تهد الكون

أنا مش هاكون ألف بين الكاف والنون

أنا عايز أكون 000000

وأجهر بصوت مسموع : معا لحرية الرأي والمضمون

وأعزف بفكري ع الربابه والقانون

وأتنافس مع أصحابي ع المصطبه وفي الصالون

أنا عايز اكون000000



دي كلمه أنا قريتها مره وأثرت فيا اووووووووووووي لمستني من جوه بمعني أصح ياتري أنت كمان حسيتها و لا أنت عندك كلمه أقوي منها لمستك من جوه وغيرتك ياريت لو عندك الأقوي والأجمل تقولي سلالالالالالالالالالالام أشوفك أمس000


أمضاء :


انا

No comments: