Friday, September 7, 2007

رانديفو


...أما كان حته معاد جامد مووووووووز , اتنين عمري ما كنت اتصور أن اللقاء بينهم يكون تحفه بالشكل ده , عارف ليه لأن كل واحد فيهم مينفعش يظهر مع التاني في مكان واحد00 وكمان لأن واحد فيهم بيعتمد في ظهوره علي التاني فتقدر تقول عنده ظروفه اللي تمنعه أنه يظهر مع الأولاني في مكان واحد 0

بس سبحان الله القاء بينهم كان مجرد لحظه 00بس لحظه تسحر وتحول أي انسان لشاعر ولهان يكتب قصايد تلهب المشاعر0

بصراحه أنا لما شوفتهم مقدرتش أمسك نفسي بكيت وحسيت أني محرومه من أحاسيس كتير أوووووووي نفسي أعشها , وكمان في نفس اللحظه حسيت أني مالكه الدنيا وما فيها في اللحظه اللي شوفتهم بيتقابلوا فيها وبيحضنوا بعض بكل أشتياق وكل واحد فيهم بيسلم رسالته للتاني وبيقوله كمل أنت بقي عني شويه علشان الحياه تستمر0

ههههههههههههههههههههههههههه أنا بتكلم عن الشمس لما قابلت القمر في مكان عالي أسمه السما مزيناه النجوم الشقيه اللي منوره من بعيييييييييييييد دي .......!

بجد منظر هايعجبك أوووووووووووووي 00بص أدخل البلاكونه بتاعه بيتكم الساعه 6 الصبح وياريت تكون ساكن في دور عالي هاتشوف القمر واقف فارس همام وفجأه هاتشوف الوان الطيف اللي كنا بنرسمها في كراسه الرسم زماااااااااان والشمس كمان هاتلاقيها بتحضن القمر وصدقني المشهد ده هاينسيك الدنيا وما فيها يلا أحضر المعاد ده وأدعيلي بس أمانه عليك تقولي هاتحس بأيه 000أنا مستنيه اعرف

قشطاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات

سلام واشوفك امس يامعلم




أمضاء:



انا00000000000000000000

No comments: