Saturday, September 15, 2007

اللي بدأ شئ مش لازم يكمله000000


اممممممممممم أكيد دلوقتي بتقول لنفسك هي غلطت في العنوان بس أصدمك وأقولك لاء..العنوان صح جدا .

مره كنت قاعده قدام التليفزيون وظهرت مذيعه ولقتها فجاه بتقول اللي بدأ شئ لازم يكمله وفي نفس اللحظه كنت بفكر في موضوع يخصني بس مش لازم نذكره فلاقتني بقولها لالالالالالالالالا اللي بدأ شئ مش لازم يكمله 000000000

عارف انا ليه قولت كده يمكن يكون علشان مواضيع وعلاقات كتيييير شوفتها قدام عنيا أو يمكن اكون عشتها ومريت بها بنفسي واكتشفت ان انا وغيري مكنش المفروض نكمل0

تعرف ان افكاري اتشتت فجأه وانا بتكلم معاك حستها راحت للموضوع اللي بدأته ومكنش المفروض أكمله 00000

طب وانت روحت مني فين ؟........للموضوع اللي بدأته ومكنش المفروض تكمله ......؟

في مواضيع كتيييييييير بيبقي في علامات من البدايه بتقولنا بلاش نكملها وانت بتبقي عارفها وشايفها بس بتتغاضي عنها وبتمسك في اي امل يخليك تكمل لكن بعد ما بتتألم ونتوجع اوووووووووي بتقول لنفسك انا أزاي كملت أزاي استمريت انا ازااااااااي أستحملت مكنش المفروض أكمل .....شوفت بقي ان ساعات اللي بدأ شئ مش لازم يكمله وكذبت المذيعه اذ قالت " اللي بدأ شئ لازم يكمله "..............!.


سلام يا معلم واشوفك امس


أمضاء :



انا0000000000000

No comments: