Wednesday, October 15, 2008

أهو كلام والسلام




بتوحشني ...كل نظره من عنيك , كل لمسه من إيديك كل ضحكه مني ليك بتوحشني ...رغم كلامك القليل وصمتك الطويل بتوحشني ...أنفاسك مشيتك تفكيرك كل حاجه فيك بتزود أشتياقي ليك


رغم عيوبك الكتير رغم صبرك القليل وعتابك الطويل رغم كل ده سايب فيا أثر ولا يمحيه المطر مرت أيام وسهرت الليالي لسه في عنيك بداري شوقي ليك , علي طول في بالي ولا غبت عن خيالي


عارف يا قلبي أختارتك تبقي دربي , معاك عرفت ربي حلمت أخلف وأربي بتوحشني ... حلمت بيك تبقي زي البدر في تمامه زي الحضن في أمانه بس ياريتك تصون قربت ليك لاقيت الجنه في حضن بيت


مقدرش أقول كلام , ولا حتي أقول غرام لكن أنت أهو تمام ..فارس قلبي الهمام ده أنا شوفتك في المنام علي كل بيت بعدي , وفي وقت شده أهدي الاقيني بروح إليك وأشكي وأقولك ياريت ترجعلي تاني نبني الجنه في حضن بيت


فاكر يا عمري لما انا وأنت كنا ..قاعدين بنحلم ونرسم عمر جاي ..شوفت في عيونك كلمه نسيتها... كلمه يا عمري عن العهد اللي بينا , كنت أنت ساعتها جمبي فجأه قربت مني أنفاسك ساعتها حسيت كأني طالعه من جوه قلبي حلمت يا عمري أضمك وأبعد بقلبي لعالم التمني


للنيل أبص من شوقي ليك أفتكرك أحكيله عنك رد بشده وقال أحبك ...مش قادره أخبي ده حبك جوه قلبي صحيح ده ذنبي بس أعمل أيه ؟؟ ويا الربابه مشيت بغني لكل بيت عشق الصبايا يا بنات حيارا لا شوفت رد ولا جواب إلا العتاب


البحر شوفته كلمته مره ولما سألني رديت عليه موجوه كسفني رد بشوقه وقال بحبك وفجأه خدعني وثار عليا وسأل السؤال ......هو عريسك ؟؟ أنا قولت أاااااه فوق الفنار وقفت تاني وقولت أيوه عدي النهار وعنيه أماني بها بشوف بكره وأطوف بين الدروب ده انا فيه بدوب


بتوحشني ...ده انا كلي ليك قلمي يا عمري من شوقه ليك عن حبي يا ما قال كلام رغم الملام ... تصدق عشقتك حتي في فرحك ألمك وجرحك رغم إنك قاتلني وكمان هاجرني بس واحشني سمعت لوم وعتاب كمان عن حب كان لكن مازال أنا عشقي ليك فوق الخيال بتمني ترجع ...ولحبي تسمع... ولدمعي تشفع


سرقت مني قلبي و روحي وأنا بيك داويت دمعي و جروحي مشيت سنين ورغم الحنين جوايا لك ألفين سؤال ..منهم جبال فوق قلبي ساكنه و لأنفاسي سارقه


لسه عايزني ؟؟ لسه شايفني ؟؟ ولا خيال ...ذكري في رمال خطبتها انت وداسوا عليها كل الجمال ولا المحال رد السؤال ؟؟؟


أيوه واحشني





أمضاء :





ناهد سمير

4 comments:

Anonymous said...

إديلى كمان وكمان يا ناهد

انا مش هقول حاجة عشان زهقت من كتر الكلام

:)

تمام يا ناهد

memoz_nemoz said...

ميرسي يا اسلام
ربنا يستر بجد كتر الكلام اصله فعلا متعب
ميرسي يا مان

مكتب خدم و شغالات و مربيات اطفال و جليسات مسنين فى مصر said...

ايه الكلام الجميل ده فى روح جميلة فى الكلام

وطبعاكلام جميل كلام معقول مقدرش اقول حاجة عنه

memoz_nemoz said...

ابو حسن ميرسي لك
وده فعلا كلام خارج من قلبي اوووووووووي