Wednesday, March 14, 2007

الصومعه

ياتري عندك صومعه اصلا ولا انت بلا صومعه طب لو معندكش الحق دورلك علي صومعه اجار جديد لحسن بعد كده الصوامع هاتخلص ومش هاتلاقيلك حته تقعد فيها غير حجر والدتك وحتي ده مش دايم يا معلم00! الصومعه دي يامعلم عباره عن صندوق صغير انت شايل فيه نفسك وكل لما تحب تشوفها وتتكلم معاها تجري ع الصومعه وتقفل الباب عشان تختلي بها 00مش عشان تعمل حاجه عيب لاسمح الله 00لا ده عشان تشكيلها وتحكيلها وتتكلم معاها0
طب صومعتك ياتري بتحنلها ولا مش فارقه معاك 00بصراحه انا مابلاقيش نفسي غير في صومعتي اللي ع النيل 00احم احم هي مش ع النيل بس انا بوهم نفسي انها ع النيل بحن لكل ركن فيها من اول الكرسي اللي بقعد عليه وياما سرحت وفكرت ونمت عليه من كتر التفكير 00والنور الخافت اللي بموووت فيه اصل انا بحب الضلمه اوووووي بحس اني بشوف فيها اكتر من النور 00ومفيش داعي للتفسير ولا التسجيل اللي بظبطه علي نجوم اف ام علشان اسمع مزيكا تونسني وساعات تخليني تايهه في بحور الرومانسيه او شعنونه بترقص ع الفاضي والمليان مش مهم000!1 يااااااااه كنت هانسي الورقه والقلم اللي من غيرهم الصومعه ماتبقاش صومعه ويبقلهاش طعم وكمان الأفكار اللي بتونسني وساعات بتوه مني وبغلب عقبال ما الاقيها بس برضوا بحبها ولا بقي البلكونه اللي ع الشارع اللي ياما بصيت من ورا شيشها ع الليل وشكيتله من ظلم حبيبي وبعده عني ده انا ليا مع الشيش ده حكايات 00صومعتي دي رغم انها صغيره بس بحبها وبعدين هو حد لاقي المهم ان عندي صومعه صغيره بقي كبيره مش مهم 00اسيبك بقي يامعلم لاني اتأخرت علي صومعتي سلالالالالالام أشوفك امس000

No comments: